Inspiration of the week #7

Schweppes-Appeal

Following its’ new online MarketGiving strategy, led by Online Communication Manager Menno Braakman (Marketing Talent Of The Year 2011 nominee), Schweppes teamed up with the Dutch digital agency Red Urban, who is responsible for the concept and development of the Improve Your Schweppes Appeal experience.

Besøg Schweppes på Facebook her.

Dette er et sponsoreret indlæg.

8 kommentarer

  • Jeg skulle lige sluge den, men helt ærligt. Så synes jeg det er okay. Faktisk helt okay. Det er ret mange timer du lægger i det her og det er ikke ligefrem fordi du lægger noget af din egen troværdighed over på deres brand som man fx gør med skjult reklame. -Det er for resten ikke mig der skrev indlægget ovenfor-

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Pernille

    Tak for jeres kommentarer – jeg sætter skam pris på dem! Grunden til at jeg har valgt ikke at skrive noget personligt i indlægget om hvad jeg synes om reklamen, er egentlig at jeg gerne vil gøre det klart, at det er en reklame og ikke et personligt indlæg. Selvfølgelig får den mere opmærksomhed fra jer læsere fordi den er placeret som den er, men vi får jo altså også en del flere penge for dette indlæg i forhold til bannerreklamerne, det skal da ikke være nogen hemmelighed. Dette er første gang jeg laver et sponsoreret indlæg, så jeg har været lidt nervøs for om det ville ramle ned med negativ kritik. Jeg har haft en del muligheder for at lave et sponsoreret indlæg tidligere, så det er altså ikke fordi jeg bare uovervejet poster reklame indlæg (eller kommer til det i fremtiden). Men jeg kan egentlig meget godt lide reklamen, og personligt generer det ikke mig, når jeg ser dette indlæg på en anden blog – men det er måske også fordi jeg er en del af Bloggers Delight.
    Og det med at den dukker op på samtlige blogs – det er et tilbud alle os bloggere fra Bloggers Delight har fået, nogle har sagt ja andre nej, og det er såmænd bare grunden til at den er dukket op på “samtlige blogs”.

    Håber det gav lidt afklaring og forståelse!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Jeg forstår heller ikke lige præcis denne reklame (altså at den skal dukke op på samtlige blogs) – men på den anden side, synes jeg også at det er iorden at bloggere, får lidt for deres arbejde! Og så længe at denne reklame ikke dukker op, som en ugentlig begivenhed, overlever vi vel nok 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Sara

    Det virker lidt malplaceret når indlæggene bare dukker op uden nogen form for personlige ord tilknyttet. Har du slet ikke en mening om reklamen og hvad den repræcentere? Det er jo trods alt din personlige blog?
    Det virker meget som om den bare bliver postet for at i kan tjene lidt penge, fred være med det.
    Jeg kan godt se at reklamerne imellem indlæggene er ens, men de bliver ikke kastet in your face på samme lidt akavede måde som dette gør.
    Ja, jeg savner nok lidt dine ord til at forklare/forsvare hvorfor du har valgt at placere den i et indlæg.
    Derudover synes jeg din blog er yderst inspirerende, og jeg vil stadig lære med på trods af det lidt mærkelige indlæg 😉

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Rebekka

    Må jeg spørge hvad I får ud af at lave disse blogreklamer for Schweppes? Nu har jeg da efterhånden set en del indlæg med det – alle ens. Lidt kedeligt… 😉

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Pernille

      Det ved jeg faktisk ikke engang om vi må fortælle, så det har jeg det bedst ved ikke at udtale mig om. Men ja, det er jo den samme reklame, så helt naturligt vil de være meget ens. Reklamebannerne foroven og mellem indlæggene er jo også ens. 😉

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Bulla

    malplaceret?

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Pernille

      Det ville være rart, hvis folk gad at uddybe deres kommentarer. Det der blev jeg i hvert fald ikke meget klogere på.

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Inspiration of the week #7